DilekOzcan's Blog

Benim Aşk Pastam Nerede???

Posted on: 13/02/2009

Benim Aşk Pastam

Geçen günlerde “Benim Aşk Pastam” filmini seyrettim. Aslında filmin çok bir konusu yok ama yine de güzeldi. Hayatımızda olan hikayelerden bir bölümü sadece. Bir sevgilin olur, seversin ama sonuç hüsran. Bazen istem dışı şeyler gerçekleşir insanın hayatında. Sadece o olayı biz yaşamız gibi hisseder ve öyle davranırız. Sonradan aynı hikayeyi ya da benzerini duyunca şaşırır ve onların ne yaşadığını merak ederiz. Bu filmde de anahtarların hikayesi insanın ilgisini çekiyor aynı baş roldeki oyuncu kızın olduğu gibi. Daha sonra da hayatta en çok neyi yapmak istiyorsak onu yapmaya koyuluyoruz. Bu bazı şeyleri unutmamızı sağlıyor anlaşılan J

Not: Bu arada bu filmi ilk Burcu’dan duymuştum. Hatta şirket blogumuza da yazmıştı.

 

 

Yorum bırakın